Hvad kan Din Personlige Online Hjælper™ gøre for dig?
- Opsætning af Branding på f.eks. Simplero
- Oprettelse og opsætning af landing pages
- Opsætning af online kursus
- Opsætning af mailflow og mail automatisering
- Trin for trin handlingsplan til dit salg
- Opsætning af webinar og evt. automatisk webinar
- Opsætning og brug af Zoom
- Opsætning og hjælp til brug af Facebookgruppe til dit produkt
Hvad får du ud af at hyre Din Personlige Online Hjælper™?
- Teknisk hjælp til alt det du ikke giver bruge tid på eller bare bruger for meget tid på
- Lige præcist det du har brug for i forhold til det produkt du gerne vil sælge
- Du sparer en masse tid, som du kan bruge på at lave indhold
- Du kommer hurtigere i luften, teknikken bliver ikke din bremse
- Lige præcist det du mangler for at få dine ideer ud til verden
Hvem har brug for Din Personlige Online Hjælper™?
Dig som..
- ikke kan overskue alt teknikken og alle flows der skal til for at få et online kursus i luften
- har lavet dit online kursus, men ikke fået det i luften pga teknikken
- har skrevet en masse mails/blogindlæg, men ikke kan overskue hvordan de kommer ud til dine kommende kunder
- har en freebie, men ikke får den ud fordi du ikke lige ved hvordan det skal gøres, så du også får samlet mailadresser ind
- har en mailing liste med ikke ved hvordan du sætter et automatisk mail flow op
- har brug for hjælp til det grafiske (lige fra Facebookcover til Freebie udseende og alt der imellem)
Hvad koster det at hyre Din Personlige Online Hjælper™?
Du bestemmer selv hvad du vil have lavet og hvor meget hjælp du har brug for. Derfor kan du købe et specielt klippekort til Din Personlige Online Hjælper™.
For 8 timers hjælp betaler du KUN kr. 5.600 + moms.
Køber du Simplero adgang gennem MWebdesigns Afilliatelink får du yderligere 1 time mere på dit klippekort (altså 9 timer).